woensdag 13 juli 2016

Een stoer snoepje!

Tijdens het Phildar haak feestje koos ik voor de heerlijke zachte fluffy Phil Nuage bolletjes om mee aan de slag te gaan. Een heerlijke snoepjes kleur lag er op tafel, die was voor mij!

Phildar Phil Nuage





























Tijdens het feestje kregen we het patroon van een sjaal die Miriam Catshoek speciaal voor het feestje maakte! Het patroon van de sjaal kan je hier vinden. En we konden dus terwijl we lekker aan het kletsen waren beginnen aan dit project. 

De bollen haakte heerlijk weg, ik koos voor haaknaald 8 voor een lekker los resultaat!





























Het randje mocht van mij wel even lekker knallen bij dit lekkere snoep kleurtje! Ik koos er voor om een combinatie te doen met de Partner 6 van Phildar en de Sparkle (dubbele draad) van By Claire! 





























En beoordeel zelf het eindresultaat maar... Ik vind het een stoer snoepje geworden! 






























Tot snel! 

Liefs Liset 


4 opmerkingen:

  1. Hij is echt zo super tof geworden !! Je rand is echt heel mooi,en dat fluffy Phildar garen is geweldig! Liefs XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt zo super tof geworden !! Je rand is echt heel mooi,en dat fluffy Phildar garen is geweldig! Liefs XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er geweldig uit. Super, die komt op mijn verlanglijstje te staan, in juist dezelfde kleuren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! ♥ Great colors and looks so cozy. Oh and I loove sparkle! Really a wonderful shawl. Sunny greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen