dinsdag 2 februari 2016

Alles door elkaar...

Tsja, ik kan nou eenmaal niet zo goed beginnen aan een project en het dan eerst afmaken voor ik weer aan een nieuw projectje begin.... Te veel leuks op het zelfde moment zeg maar!

Zo liggen er dus altijd meerdere projecten op me te wachten. Dan haak ik aan de ene omslagdoek, dan weer aan de andere, randje doily tussendoor, de afwisseling blijft er zo wel in... Haha! Ook nu ben ik met meerdere dingen te gelijk bezig. 

Zo ligt de Never Ending Story sjaal in het roze te wachten op weer een randje... 


Ben ik bezig met een kleurrijke sjaal naar een patroon uit het boekje Haakgeluk 1 van Claire.  


Een "altijd goed" omslagdoek in het antraciet... 


Zoals jullie kunnen zien op de foto is de doily inmiddels af van mijn vorige blog :)! 

Een omslagdoek in mijn favoriete rood-roze-oranje combi waar ik helemaal verliefd op ben... 


En zo komt er weer iets bij en maak ik weer iets af! 

Nu tijd om even iets te haken... Uhm eerst nog even bedenken waar ik mee verder ga...! 

Tot snel! 

Liefs Liset 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten