zaterdag 23 januari 2016

Doily haken!

Doilies, ik ben er dol op! Ik heb ze in verschillende formaten en kleuren, ze staan altijd zo gezellig op tafel, doily verslaafd dus! 

Tussen alle haakprojecten door ligt er ook altijd wel een doily, nu ook weer... 


Één van mijn favorieten doilies is de xxl-doily die ik maakte, het patroon is van Claire (http://www.byclaire.eu) uit haar eerste boek Haakgeluk. Ik gebruikte voor de xxl-variant het garen ByClaire nr. 2, in mijn favoriete kleurencombi rood-roze-oranje! 

Het stond gezellig op de kersttafel... 

Maar ook nu met de tulpjes... 

Ik hou van deze kleurencombi...

Naar mijn idee kan je niet genoeg doilies hebben, leuk voor onder de vaas, leuk voor onder dat potje... En het heeft iets kneuterigs en ja daar hou ik nou eenmaal van! 





Ik ga weer even verder met m'n doily... ;) 

Tot snel! 

Liefs Liset 







5 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg leuk Liset. Mooie kleuren ook.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste,
    Eerst zeggen dat het fantastische mooie dolily's zijn.
    Heeft u hier ook een kooppatroon van.
    Alvast bedankt.
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen! Dank je wel :-) De patronen van de doily's komen o.a. uit het boekje Haakgeluk van By Claire! Groetjes Liset

      Verwijderen
  3. Beste,
    Eerst zeggen dat het fantastische mooie dolily's zijn.
    Heeft u hier ook een kooppatroon van.
    Alvast bedankt.
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen