maandag 9 maart 2015

Een gepimpt kringloopgelukje!

Liep ik vorige week bij de plaatselijke kringloop toch tegen een gezellige lampenvoet aan, smile, nog roze ook, big smile! Uiteraard liet ik dit kringloopgelukje niet staan! 

Ik bedacht dat ik er een wit lampenkapje op wilde en er gezellig iets om heen wilde haken... Dus zocht ik gezellige kleurtjes katoen uitgezocht, dit katoen is van ByClaire en erg fijn om mee te haken! 


Haakboeken er bij gepakt en in het boek Haken & Kleur vond ik een leuk randje. Het kapje was iets groter dus op de gok het patroon aangepast. 


Wat gezellige bloemetjes gehaakt, blaadjes er bij en nog een recht toe recht aan randje voor aan de onderkant van het kapje. 
 
De randjes zitten er gewoon los omheen de bloemetjes heb ik met een lijmpistool er op geplakt! 

Eindresultaat een heerlijk tuttig lampje op het slaapkamerkastje, ik hou er van...bloos! 




Liefs,

Liset

3 opmerkingen:

  1. Schattig! Dat is blij wakker worden....

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit. Leuke kleurtjes.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow, super!!! I love it ♥. Groetjes & have a good week! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen