maandag 15 december 2014

Diy kerstboomslinger van vilt!

Na de sterrenslinger nu ook eentje met kerstboompjes... 

Ik tekende een kerstboompje op papier en maakte hier een malletje van. 

Vervolgens over getrokken op het vilt en deze uitgeknipt. De slinger komt bij mij in los te hangen dus ik deed een dubbel aantal boompjes zodat je aan beide kanten er mooi tegen aan kijkt. 


Ik gebruikte weer haakkatoen om de slinger te maken en ook de sneeuwbal pomponnetjes van de Xenos. Ik deed een aantal dotjes lijm op het boompje legde de draad er op en vervolgens nog een boompje. 


Weer simpel en snel een leuke kerstversiering! 


Mocht je hem gaan maken; Succes en ik ben benieuwd naar jou variant! 

Liefs Liset 

4 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n schatje.... Wat een leuke dingen maak je toch!!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ilse, lief! Alvast gezellige dagen gewenst! En misschien tot snel.... Lieve groetjes Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke boompjes!! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen